En dagens outfit i Kina

Hallå vänner! Nu är det äntligen helg! Iaf för mig som är sex timmar före er suckers där hemma i Sverige *hihi*

Ikväll blir det lite fördrinkar i Loungen (där det är fri alkohol och mat varje dag mellan sex och sju.. det ni! =) sen bär det förmodligen iväg till nån restaurang och sen 88:an club, ChongQings enda vettiga nattclub. Skillnaden på nattklubbarna här och hemma är..
1. Shottsen innehåller typ noll alkohol.. vilket förmodligen beror på att Kineser är väldigt lättepåverkade.
2. Dansgolven är så gott som obefintliga bortset från några små mindre "scener" (där brukar jag shaka asset *hihi*)
3. Besökarna på klubbarna är till 99 % svarthåriga, spinkiga och under 160. Not my cup of tea med andra ord..

Trots det sista faktumet så lyckades jag förra gången jag va här hångla upp en brasilianare som va i min längd.. så man vet aldrig! *hehe*

Dagens klädsel blev följande:
* Chinos- GAP (L.A)
* Topp med broderi- MQ
* Bruna pumps- Vagabond
* Brunt flätat skinnskärp-?
* Halsband- Lindex (17,50-: på rean =)
* Armband i guld&silver- Miss Dee (favorit!)

Hoppas att ni får en skön helg där hemma!

Skriver snart igen!

Puss å kram!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91