Det är BILLIGT i Kina!



Va och tvättade håret på salong igår.. låter kanske inte så märkvärdigt, men här går det inte på 5 minuter som det gör i Sverige utan det tar drygt en timma. Först tar de i schampo och masserar hela huvudet och tinningarna i ca 20 minuter. Sen tvättar de ut det. Efter det får man nack och ryggmassage i ca 20 minuter, höll på att somna! Sååå skönt! Sist men inte minst så fönade han lockar och satte upp det. För 40 kr är jag väldigt nöjd! =)

Nu sitter jag och avnjuter en sån här:

4 kr kostar en "frukt-tallrik" som är läskande god!

Köpte även ett gäng DVD:er i helgen. 10 kr/st får man betala. De jag sett hittills har varit av helt okej kvalité och med engelsk text!

Om man inte äter på hotellen så lever man lätt på 15 kr per dag ink frukost, lunch och middag om man inte är så kräsen och inte är hypokondriker! Vilket jag inte är. Det är faktiskt förvånandsvärt få som har blivit magsjuka här! =) Kanske beror på att den mesta maten är rätt stark och att det dricks en hel del alkohol ;)
Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhh vilken lyx :) Du blev jätte fin i håret! Skulle gärna få den behandlingen för endast 40kronor :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91