Dejten igår på SOHO


Va på dejt igår på SOHO med Mr Läkare. Vi satt och snackade i drygt tre timmar och han kändes verkligen jättebra. Trygg i sig själv, social och rätt kul. Dessutom så var han lång och manlig. Allt kändes jättebra tills han kläckte hur gamal han var! 39 bast! Visst jag hade väl räknat ut att han förmodligen måste ha varit runt 32 i och med att han va läkare, men 39! Fick en smärre chock, han såg ut som 30! Så nu vet jag inte hur jag ska göra! Skita i åldern och träffa honom igen, eller stunta i honom helt...

What the fuck to do?!?!

SOHO är för övrigt ett sjukt mysigt ställe! Supergod mat och fika underbar relaxed atomsfär! Söndagsbuffen för 150 kronor är inte heller att leka med kan jag lova! =) Väl värt ett besök!

Update: Fick precis ett sms.. han vill ses igen..  What the fuck to do?!?!
Kommentarer
Postat av: Erika

Lita på dig själv.

Och vadå 39, det är ju ingen ålder.

Go for it girl!

Postat av: Linda

Erika: Mmm.. får väl kanske ge honom en chans.. =)

2008-08-06 @ 12:28:10
URL: http://trueblonde.blogg.se/
Postat av: Tina

Ålder är en siffra. Känns det bra, så träffa honom igen. Min man är 10 år äldre än mig och jag har aldrig haft så kul som med honom

2008-08-07 @ 07:27:51
URL: http://itulpanensland.blogg.se/
Postat av: Sophie

Bry dig inte om åldern, det e bara en siffra! Det är 12 år mellan mig och min blivande (vi gifter oss om en månad). Vi träffades när jag va 21 och har snart varit tillsammans i 7 år och det har funkat super!:) Trust me, man blir aldrig äldre än 25 i sinnet!;)



Mvh Sophie ♥

2008-08-08 @ 11:08:15
URL: http://sophiesfashion.blogg.se/
Postat av: Linda

Sophie: Jo jag vet att det bara är en siffra, tänker mest på att han har kommit så mycket längre än mig i livet.. Nåja, hur som helst så fick jag lite halvskuma sms av honom senare så jag stälde in dejten.. MEN jag måste ju passa på att önska all lycka till med bröllopet och framtiden! =)

2008-08-08 @ 13:13:05
URL: http://trueblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91