Dagens outfit

Så här såg jag ut idag:
* Mossgrön kjol- Indiska
* Blommig topp- H&M
* Vitt kort linne- Lindex
* Bruna skinnpumps- Vagabond
* Armband i guld & silver- Miss Dee


Nu ska jag strax kila upp till laungen å käka lite. Va precs på gymmet. Japp det finns ett väldigt välutrustat sådant på hotellt som vi tränar gratis i! =) Är sjukt trött i armarna, kan knappt skriva! Känner på mig att det kommer att resultera i en grym träningsvärk imorgon! Men ohhooo, vilka fina armar jag kommer få! *asg*
















Kommentarer
Postat av: veronica

cool bakgrund :)

Postat av: Karin A

Hej Linda, kul och höra att allt är bra med dig, lycka till med träningen ;) kram

2008-08-13 @ 21:44:48
Postat av: Linda

veronica: tack =)



Karin: Tack, det kan jag behöva! hihi

2008-08-14 @ 16:18:42
URL: http://trueblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91