Dagens klädsel- Time flies by..

Tänk att det redan är fredag och jag har jobbat två hela veckor efter semestern! Har gått hur snabbt som helst, men det kanske beror på att det varit väldigt fint väder och man har gjort en massa saker och njutit riktigt ordentligt. Idag verkar tyvärr vara sista dagen på att tag med strålande sol och 25 grader. Därför passade jag på att ha klänning. Eller ja, egentligen så ville jag inviga mina nya skor och det enda med rött i i hela garderoben va den här klänningen.. Fattar inte varför jag inte har mer röda plagg egentligen, jag menar.. jag gillar ju rött! =)

Ikväll kommer Åsa och Helene! Ska bli skitkul att träffa töserna! De stannar hela helgen så jag gissar på att shopping och party står på schemat =) Är riktigt sugen på att gå ut så det ska bli skoj! Dessutom så hade ett par glas rött vin inte heller suttit fel, känns som det va ett tag sen sist (nåja, vid närmare eftertanke så va det väl kanske bara en vecka sen, men då va det bara lite mys så det räknas inte!)

Vet i katten vad jag ska sätta på mig när vi går ut, men har ju lite att välja på så nån intresant outfit ska jag nog lyckas skrapa ihop! =) Lite kul det där med "club-kläder" eller hur man nu ska uttrycka det. Oftast så slutar det med att jag bara anväder samma plagg en gång, även om jag verkligen trivdes i det. Tror det beror på att  tills nästa gång man ska festa så har man alltid lyckats köpa något nytt.. Men den här gången så tänker jag faktiskt va duktigt och försöka shoppa enbart i min egen garderob! Men vi får väl se hur det går med det.. *hihi*

På mig idag har jag:
* Klänning med fickor- H&M
* Vitt band- Köpt i nån tygaffär
* Röda peeptoes- Wedins *nya*
* Namn halsband i silver- present från Emily
* Armband av glaspärlor- Basar i Kina
* Kristall örhägen- Thailand
* Silverring- Min första äkta ring jag köpte när jag va ca 10 år

Kommentarer
Postat av: Jessi

svar: Aw stackare... Jag klippte faktiskt mina jeansshorts idag ;)





men herregud så snygg klänning människa :) Och så mina favorit skor också ;)

Det blev jätte fint med det vita bandet i midjan, det gjorde det kanon snyggt!

Postat av: Linda

Jessi: Där ser man, bra blev det jue oxå! =) Tack för komplimangen! glad

2008-08-01 @ 13:29:13
URL: http://trueblonde.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

svar: tack :) ja färg piggar alltid upp :)



åh vilken underbart fin klänning du hade :D

2008-08-01 @ 14:00:36
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: julia

Hej!

Jag har ett stort inlägg som skapar debatt i bloggvärlden. Inlägget handlar om Sveriges hjälp till ungdomar som mår dåligt. Jag vill höra just din åsikt till detta nu!

http://jsomijulia.blogg.se/2008/august/utkast-okej-nu.html

2008-08-01 @ 15:00:34
URL: http://jsomijulia.blogg.se/
Postat av: matilda

händer i helgen då? :D

2008-08-01 @ 17:43:50
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/
Postat av: Blackie

Välkommen till göteborg =) snygg klänning för övrigt!

2008-08-04 @ 12:53:04
URL: http://sexinthiscity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91