Another day in China

God kväll på er! Jag har försökt jämna ut glasen vin med kaffe.. så här i efter hand vet jag inte rktigt om det va en så bra ide *fniss* Nåja.. det är nästan svårt att inte somna i den här gudomliga sängen så det ska nog gå bra.. en sån skulle man ha hemma! =)

Hur som helst.. efter jobbet tog jag med Issa till en restaurang som heter Tapanjakie (eller nåt sånt..). Han åker hem imorn så jag ville visa honnom något som man inte får missa när man är här. Man sitter runt ett stekbord och har en personlig kock framför sig. Sen väljer man ur en meny, allt man vill, hur mycket man vill ink sprit för 100 spänn. Sen tillagar kocken det mitt framför ögonen på en. Riktigt gott käk! Men fy farao vad jag är mätt nu! *hehe*

Sen mötte vi upp Anna och Linda på Starbucks och tog en Latté å satt och tjötade ett tag.. mucho mysigt! =)

Nu är jag hyffsat seg, efter att ha varit igång sen klockan sex imorse! Men imorn är det fredag och då är det fest för oss på hotellet.. hur jag ska orka med det vet jag inte just nu.. men det ordnar sig nog! =)

Dagens:
* Jeans- köpa på fake-marketen (tror det ska va 7 jeans)
* Blommig skjorta- H&M
* Vit kort topp- Lindex
* Vita ballerinas- Nilsons
* Vit väska Wedins
* Armband i guld & silver- Miss Dee

Nu ska jag suzzzzza.. Puss å kram på er!


Stekbordet på Tapanjakie.


Jag, Linda och Anna på Starbucks.
Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej älskling! Vill bara skriva en rad så att du vet att jag läser...och det gör jag flitigt!! =) Så bra att kunna följa allt du gör och se att du mår bra. Ta hand om dig stumpan!! Massa puss

2008-08-21 @ 20:28:56
Postat av: Linda

Åsa: Hej söt! Misstänker väl att du har lite koll på mig, men det är kul när du skriver ändå! =) Köss!

Postat av: Angelicas Closet

Älskar Starbucks!

2008-08-22 @ 12:26:47
URL: http://angelicascloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91