Väldigt proper klädsel ;)

435816-193Idag har jag stått på designingenjörernas arbetsmarknadsdag och representerat mitt konsultföretag. Hur propert och snyggt det än må vara med en tight penn-kjol så är det banne mig inte bekvämt. Dessutom så kan man ju fan inte gå normalt uten måste ta små korta ministeg, vilket absolut inte är min grej som brukar traska på så de står härliga till!

Dagens klädsel blev iaf:
* Pennkjol- ZARA
* Kavaj- Esprit
* Turkos topp- Vila
* Svarta lack pumps- Vagabond
* Strumpisar- Åhlens
* Guldklocka- Guess

* Hår- upprullat lite snabbt på värmespolar

Nu ska jag ta tag i att städa så det ser snyggt och fräscht ut till tjejerna kommer i helgen.. är såååååå osugen på att städa! Man kanske skulle överväga att hyra in en polack eller nåt *hehe*

Pöss å kram på er!
Kommentarer
Postat av: Magdalena

Jag e polsk i blodet hyr in mig :)

Postat av: Veronica

Jo, men mycket fint!

2008-04-25 @ 15:52:14
URL: http://veronie.blogg.se
Postat av: Linda

Magdalena: *skratt* Kom på sen att det kanske inte va så begåvat skrivit, skönt att du verkar ha tagit det med en klackspark iaf!

Veronica: Tack tjejen!

2008-04-27 @ 16:48:53
URL: http://trueblonde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91