Tricked? I wouldn't think so! =)

435816-145Hej vänner! Då va det första april då.. har ni blivit lurade? Det har inte jag, men dan är ju inte slut än!

Helgen va riktigt bra.. för en gångs skull (känns det som) så innehöll den endast små mängder av alkohol *hehe*
Myskvällen med Anna va riktigt trevlig! Vi såg "27 dresses" Okej film, men inte mer än så.. trodde nog att den skulle va roligare än den va, så lite besviken blev jag allt..
image146

Tänkte jag skulle inviga cykeln för i år och ge mig ut på en liten runda. Man får ju passa på när det är fint väder.. för det är det inte varje dag här i Gbg vill jag lova!

Ikväll kommer Mr T hit.. tror det bli vår tredje dejt.. det är nu avgörandet faller *haha* Känns det inte 100 nu så kan man lika gärna skita i det... Han verkar va en riktigt bra kille, men jag saknar lite energi.. kanske har jag bara lyckas träffa honnom vid fel tillfällen.. vad vet jag? We'll see...

Dagens klädsel består av:
* Kjol med fickor från Åhlens *ny* köpte även en lika dan i svart.
* Brun tröja- H&M
* Bruna strumpbyxor- Åhlens
* Moccastövlar- DonDonna
* Halsband- Pieces

Hej hopp gummis snopp!
Kommentarer
Postat av: Lisa

"Hej hopp gummis snopp!" var ett nytt uttryck! Vad menas med det ;) Föredrar riktiga snoppar :)

2008-04-01 @ 21:45:33
Postat av: WiLDY

Heej gumman! Tänkte bara säga hej o hoppas att allt är bra med dig! Håller mig uppdaterad via din blogg, finns ju massa spännande att läsa =) Det är det roliga jag gör på jobbet + facebook. =)Skriv gärna ett inlägg där då o då.. PUSS

2008-04-02 @ 07:22:46
Postat av: Linda

Lisa: Haha.. right back at ya!

Wildy: Hej gumman!!! Kul att du lämnar ett litet fotspår! Tycker ni ska starta en liten Växjö blogg så jag kan hålla mig uppdaterad på vad ni pysslar med oxå! Är inte så himla aktiv på facebook, men jag ska försöka bli bättre på att lämna små fortspår! Puss å kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91