The day I meet my EX again!

Gissa vem jag mötte imorse? Daniel! Mitt ex som jag va tillsammans med i 3½ år.. tog slut i september och sen dess har vi bara hörts väldigt sporadiskt men inte setts.


Som vanligt så är jag totalt blind och såg honom inte alls... hoppade av spårvagnen och hade siktet inställt på Metro-hållaren när jag hör någon ropa "Linda". Min spontana reaktion när jag såg honom va "Nejmen hej!" (kram) "Va kul att se dig!" Skumt det där.. man vet aldrig innan hur man ska reagara i sånna läget för än de inträffar! Trodde han skulle va asbitter, men han va faktiskt riktigt trevlig! Kallpratade lite om ditten och datten tills hans buss kom. Till saken hör att innan vi gjorde slut så bråkade vi ganska mycket om att jag va sugen på att flytta till Göteborg men att han inte va det.. Gissa vart han bor nu? Nåja, alla kan väl ändra sig! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91