Prisa Gud! Här kommer skatteåterbäringen!

image151Fy fan va gött! Ursäkta det dåliga ordförådet, men är så jä*la nöjd! Trodde jag skulle behöva betala tillbaka femsiffrigt men det blev bara fyrsiffrigt.. så nu helt plötsligt så har jag den där bufferten som jag förjäves har försökt spara ihop till de senaste månaderna! =) Trivs inte alls med att bara ha lönen och inga pengar undanstoppade, speciellt inte nu när man bor i en bostadsrätt.. tänk tex om kylen.. eller ännu värre, datorn! skulle sluta funka å man måste köpa en ny på stört.. då är det bra att ha lite cash på kontot! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91