På cykeltur längs kusten..

435816-178435816-177435816-176

Idag har jag varit ute och cyklat en rejäl runda ner mot Särö. Riktigt härligt att trampa på längs havet! Längtar verligen ut på sjön! Blir lite vemodig när jag tänker på att det förmodligen kommer att dröja ett tag tills jag sitter i en seglbåt igen. Mammm å pappa har sålt den sista båten efter 25 på sjön och köpt en husbil istället. Lite trist, men kul för dom för jag tror de behövde lite omväxlig. Dessutom så hoppas jag på att få låna den nån dag och bila ner genom Europa till Italien.

När jag blir stor och skaffar familj är verkligen drömmen att bo i ett hus vid havet nära stan!!! Detta mina vänner innebär att jag antingen måste skaffa en snuskigt rik man eller uppfinna något helt enastående! Bäst av allt hade förståss varit en kombination av de två! =)

Längtar till sommaren!!!
Kommentarer
Postat av: carro

Faam vilka härliga bilder..

Ha en fortsatt bra dag.
Kram Carro

Postat av: Anna

Vad härligt..Min dröm är med att bo vid havet=) Min mamma och pappa har med en husbil=)

2008-04-13 @ 17:15:30
URL: http://dressingroom.webblogg.se
Postat av: Linda

Carro: Tack tjejen!

Anna: Visst hade det varit underbart! =)

2008-04-14 @ 19:18:39
URL: http://trueblonde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91