Out on a walk with Mr J..

435816-171.. ja ni vet han som drog till Australien å nu är tillbaka. Vi köpte var sin Latte och sen strosade vi runt i Slottsskogen i 1½ timma. Han är verkligen (som jag misstänkte!) en helskön kille och vi delade verkligen samma knäppa fantastiska humor ;) Hade faktiskt riktigt roligt, inte bara trevligt... Vi gick till djurparken och drog dåliga skämt med (nä.. inte om.. MED) djuren och klagade på vår ångest över alla som va ute å sprang *hehe* Varför varför varför.. ska han va så himla normalbyggd (klen i mina ögon) för! Inte första gången som jag träffar och gillar en kille som är too small... Varför kan jag inte bara komma över mina issues!? Men jag kan inte komma bort från att jag känner mig så himla stor med normalbyggda killar! Hur som helst så hamnar han lätt i kategorin "Sköna-människor-som-jag-mår-bra-av-att-ha-i-mitt-liv"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91