Nothing to do!

435816-174Igår va jag Emelie och några vänner till henna på afterworkBerså Bar (som det tydligen nu mera heter, sist jag var där hette det Bers å Bar, här händer det grejer vill jag lova *hehe*) Kvällen arundades ganska tidigt eftersom Emelie skulle jobba dagen efter.. själv va jag ganska seg så jag hade inget emot att åka hem å krypa upp i soffan till Sin City, somnade tyvärr efter 20 minuter av filmen. Men som den rutinerad soff-somnare man är så hade jag redan tvättat bort sminket och borstat tänderna så det va bara att krypa in i sovrummet *hihi*

Uch har lite ångest.. klarar inte av en hel helg utan några specifika planer.. blir deppig! Ännu mer patetiskt är att jag är lite sugen på att gå ut och festa ikväll, men jag har ingen att festa med! Så går det när man flyttar till en stad där man inte känner så många.. Skyll dig själv Linda! Iof så borde jag inte ens gå och och festa utan spara pengar till Kina resan.. fast man vill ju alltid ha det man inte kan få.. right!?

Har iaf gjort lite nytta idag och stortädat lägenheten, våttorkat, dammsugit och putsat.. om vi säger så här.. en damm-alergiker hade inte kunnat sätta sin fot i min lägenhet inan jag städade.. tuuur att jag inte känner några sånna då! *hihi*

Fick reda på att en kille på jobbet som bjöd ut mig några gånger i höstas (precis efter jag gjort slut med Daniel och verkligen ville vara singel ett tag!) nu har flickvän =( Synd för jag hade änna börjat span in honom lite igen *hehe*

Nog svamlat för den här gången..

Gårdagens outfit:
* Kjol- Åhlens *ny*
* Linne- Zoul, MQ
* Svarta pumps med kilklack- Vaga Bond
* Svarta strumpbyxor- Åhlens
* Halsband- Indiska
* Väska- Koh san Road, Thiland
Kommentarer
Postat av: Johanna

Strategiskt att borsta tänder att fixa innan man hoppar upp i soffan, jag försöker också alltid göra så för att undvika de destruktiva tankar som lätt kommer när man glömt det...
Snygg outfit, jag älskar din väska!

Postat av: Åsa

Du var jättefin i den outfiten gumman!! Puss på dig!

2008-04-13 @ 17:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91