Kläder och skor är det som betyder mest!

435816-159

Inatt drömde jag att det brann i min lägenhet, ve och fasa! Har en teori om att det eventuellt kan ha något att göra med att jag tänkte på att jag va tvungen att köpa en brandvarnare precis innan jag gick och la mig (?). Hur som helst så fick jag panik i drömmen! Men vad känner jag promt att jag måste rädda först? Datorn? Fotoalbumen? Icke! Jag började packa ner alla kläderna i lådor (det brann väldigt långsamt), sen gick jag igång på skorna.. Vad säger det här om mig? Organiserad och väldigt kläd- och skofixerad kanske.. *hehe* Men håll med om att det vore hemskt om alla ens favoritplagg som man inte kan köpa längre skulle försvinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91