Jag är helt värdelös..

..jag vet! Ja på att uppdatera bloggen alltså, inget annat! Nåja, vicka på öronen är väl kanske inte heller min starkaste sida.. men va fan, man kan väl lära sig! Linda sluta flumma!!!


De senste dagaran har bestått av mycket jobb, fika på stan och igår, grillfest med jobbet. va riktigt härligt att sitta på altanen hemma hos Bossen i vårsolen och dricka vin! Det finns verkligen inte mycket som slår grillfester en skön vår/sommar dag! =)

Jag brukar få en hel del flummiga mejl här på jobbet.. nedan ser ni ett som jag tyckte va lite roligt... iaf om man kan sin matte.. å det kan man ju! =)

435816-180

Ta hand om er och ha en bra dag i det underbara vädret!!!
Kommentarer
Postat av: Debbie

haha, du är inte ensam om den saken. Jag badar i böcker så bloggen kommer trist nog långt ner på listan! :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91