Inte helt nöjd...

435816-158...med helgen som gick. Fredagen med bowling och Lounges va helt oki. Emelies 25-års fest i lördags va trevlig och det va supermysigt att träffa huvudpersonen i fråga igen! =)

Utgången på Buttlers i Trollhättan va nog top fem bland de tråkigaste utgångarna jag vart med om, ever! MEN kan inte helt skylla på stället för jag (dumt nog!) gick in med inställningen om att Buttlers nog inte skulle bli så kul, men 45 åriga drgäggfulla människor är helt enkelt inte min grej... hmm inte 25 åriga heller iof.. se det som ett val mellan pest eller kolera. *tihii*

Kvällen avslutades med en äckling hamburgare på MAX, som jag tror att jag blev magsjuk av.. för klockan fem på söndag morgon vaknar jag av att jag har ont i magen.. går in på toan å spyr! *blää* Hatar verkligen att spy.. och nej, jag vet vad ni tänker! Det va inte alkoholen. drack max 4 glas vin under hela kvällen!

Tåget tillbaka till Gbg missade vi och fick åka buss i 1½ timma
istället (dubbla fucking tiden jämfört med tåg! Inte undra på att ingen åker buss när det dessutom är dubbelt så dyrt!)

På söndagkväll (igår) kom Mr T över, filmkväll stod på schemat. Kan inte riktigt sätta fingret på vad det är men magkänslan säger att starkt nej till att fortsätta träffa honom och den här gången tänker jag faktiskt INTE igorera den! Han är trevlig snäll å allt det där, men det känns ändå inte bra!

Nu har jag klagat färdigt! Lovar! =)

Idag är det superfint väder här i Gbg! Äntligen! Ska jag mig ut på ännu en cykeltur.. kan nog bli min nya hobby känner jag! *hihi*

Lördagens outfit:
Klänning- H&M *ny*
Halsband- H&M *nytt*
Strumpisar- Åhlens
Pums- Vaga Bond
Smink- Massor! *asg*

435816-157
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91