Gårdagen dejt och helgens planer!

435816-150
Igår va jag och Karin och käkade på
Manana. Riktigt mysigt och väldigt gott! Bäst av allt är att man kan sitta å mumsa lääänge! =) Ovan är en bild på det vi åt:

* Saltrostad potatis med mojo rojo
* Små grillade paprikor fyllda med basilikafärskost
* Friterade spanska smördegsrullar med het dip
* Kryddiga spanska köttbullar i tomatsås
* Baconlindade dadlar
* Marinerade kycklingspett
* Potatisomelett med grillad chorizo
* Tigerräkor med vitlök och heta kryddor
* Hemlagad äpplekaka med vaniljglass

Om ni inte testa baconinlindade dadlar så måste ni verkligen göra det! Jag vet det låter äckligt som fan, men det är verkligen supergott! Karin va skreptisk, men hon gillade det.. =)

Imorn ska jag på nån utvecklingsdag med jobbet, sen på kvällen är det middag och bowling. Ska faktiskt bli kul att träffa kolegorna off work och se hur de är då. Han som är projektledare och han "högra hand" (hihi.. va snuskigt det blev!) är riktigt sköna. När dom kommer ihop så haglar skämten och sarkasmerna, jävligt kul men man måste verkligen va på sin vakt så man inte blir dit satt! (snuskigt igen.. herregud, vad är det för fel på mig?!) *hehe*

På lördag blir det lunch i Gbg med gamla vänner Emelie och Emily! Ska bli hur mysigt som helst, va jättelänge sen jag träffade den sista Emilyn! På kvällen drar jag till Trollhättan och Emelie (en annan Emelie.. hon som va med i Sthlm.. vad är det för fel på folk.. kan de inte döpa sina barn till lite olika namn så man kan hålla isär dom!) Hon fyller iaf 25 och ska ha fest! Hipp hipp hurra för Emelie!!!

Söndagen ska ägnas åt att va bakis å kanske (om jag får som jag vill) träffa Mr T!  =)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91